گروه خبري : روابط عمومی ها
تاريخ انتشار : 1404/04/24 - 10:52
كد :4935
ناظر پایانه ها در کدام جاده گم شده است؟ توهین به شأن مردم در اتوبوس های مسافری بندرعباس
خبر هرمزگان- صدای مردم- بندرعباس عنوان پایتخت حمل و نقلی کشور را یدک می کشد اما در برخی حوزه ها و زیرمجموعه ها در حد مدیریت روستایی نیز راهبری نمی شود.

نمونه آن مشکلات ترمینال مسافری بندرعباس است.
این عکس صندلی های اتوبوسVIP در مسیر بندرعباس تهران است، جایی که مسافر باید بین ۱۸ تا ۲۰ ساعت روی این صندلی بنشیند.
این در حالیست که بلیت ۸۵۰ هزار تومانی آن اگر گران تر از بلیت قطار لوکس چهار تخته نباشد ارزان تر هم نیست.
بدیهی است بازرسی ها باید طبق روال به عنوان وظیفه ذاتی با گزارش های درست و بدون شائبه انجام شود و متولی منتظر ثبت شکایت در سامانه ها نماند.
البته شرکت ها و رانندگان شریفی هم که شانیت و حرمت و حقوق مسافر را محترم می دانند کم نیستند اما نظارت و بازرسی برای رسیدگی به همان موارد تخلف است که عملا در این بخش تعطیل شده است.
توضیح: مستندات نزد خبر هرمزگان محفوظ است.