گروه خبري : روابط عمومی ها
تاريخ انتشار : 1404/04/28 - 23:12
كد :4937
بخشدار قشم حکم استاندار هرمزگان را برید
خبر هرمزگان _ وحید جابری بخشدار پیشین قشم در اقدامی غیرمنتظره ونامتعارف در مراسم تودیع و معارفه اعلام کرد حکم استاندار هرمزگان برای بخشداری جزیره هرمز را نمی پذیرد.

وی هرچند در ابتدا به تمجید از استاندار پرداخت و خواستار حمایت از نماینده عالی دولت از سوی دیگران شد اما خود از پذیرش حکم سر ، باز زد و اعلام کرد ترجیح می دهد همچنان در قشم بماند.
جابری در توجیه اقدام خود از جوانان هرمز مایه گذاشت و خواستار دادن این فرصت به آنان شد.
این در حالیست که بخشداری قشم و هرمز با یکدیگر قابل مقایسه نبوده و معلوم نیست اگر حکم وی برای سمت و منطقه ای بزرگتر و بالاتر صادر می شد باز هم خواستار دادن این فرصت به جوانان همان منطقه می شد یا خیر.